













Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.
Уточніть всі характеристики, щоб перевірити відповідність запчастини до вашого автомобіля.
Рекомендації по заміні
Ознаки несправностей
При повороті ключа стартер не спрацьовує, після запуску двигуна, стартер не вимикається, стартер працює але автомобіль не заводиться, сторонній шум
Періодичність заміни
При несправності
Для запуску автомобільного двигуна внутрішнього згоряння, бензинового, чи дизельного, необхідно розкрутити колінвал як мінімум до 200-400 обертів на хвилину.
Тільки після цього система запалювання та впорскування палива синхронізуються, запрацюють повною мірою та дозволять мотору працювати автономно. Автомобільний стартер, купити який можна після підбору на сторінках каталогу магазина Avto100, ефективно виконує цю задачу.
Стосовно сучасного автомобіля розглядати стартер окремо від системи пуску двигуна не зовсім коректно. Тому що безпосередньо стартер являє собою просто потужний електричний двигун змінного струму, який здатний провертати колінвал.
З'єднання валу стартера з маховиком колінвала відбувається завдяки прямозубій шестерні, розташованій на шліцьовій частині вала. Шестерня здатна пересуватись вздовж вала, що дозволяє її зубцям входити в зачеплення з зубцями маховика. А також автоматично виходити з зачеплення, коли двигун автомобіля набере необхідну кількість обертів.
Рух шестерні вздовж вала електродвигуна здійснюється завдяки вилці, пов'язаній з втягуючим реле. У функції втягуючого реле входить також передача живлення на щітки електродвигуна у той момент, коли прямозуба шестерня входить у зачеплення з зубчастим вінцем маховика. Електродвигун вмикається та провертає маховик разом з колінчастим валом до тих пір, поки ДВЗ не запуститься.
Шестерня стартера (бендікс) є частиною обгінної муфти, яка необхідна для того, аби вивести шестерню з зачеплення з маховиком тоді, коли двигун автомобіля запуститься та набере необхідних обертів. Тоді спрацьовує обгінна муфта, яка механічно відштовхує шестерню від маховика та переміщує її по шліцьовій частині вала електродвигуна. В цей же момент контакти втягуючого реле розмикаються, електродвигун зупиняється.
Отже, можна виокремити базові компоненти системи пуску двигуна та прослідкувати послідовність їх роботи в узагальненому вигляді:
Конструкція класичного стартера є досить надійною та здатна прослужити понад 200 тисяч км пробігу без ремонтів. Втім, трапляються і збої в роботі агрегата, особливо після великого пробігу. Найчастіше водіям доводиться стикатись з наступними симптомами.
У разі виникнення цих, або інших несправностей стартера, варто першочергово перевірити акумулятор, контакти на його клемах та рівень заряду. Також у зоні ризику кабелі та дроти, які можуть перетиратись, окиснюватися, або втрачати контакт з масою через корозію.
Але якщо агрегат вже має великий пробіг та переніс декілька ремонтів, все ж варто купити новий стартер у магазині Avto100. Підібрати його можна як за параметрами, так і за VIN-кодом автомобіля. Також можна використати зручну систему пошуку за маркою та моделлю, типом двигуна та кузова, роком випуску. Фахівці магазину швидко підберуть оптимальну модель стартера та відправлять замовлення по Україні.